17. maj kaldte Allingåbro motorfestival endnu engang.
Det, skal man kalde det ekstremt ringe vejr, SOL, SOL og SOL.
Der var ikke meget at lave, der kom dog nogle ind i siloen for at prøve banen.
Har snakket med arrangøren om muligheden for en anden placering næste år.
Nu må vi se, klar det er vi i hvert fald.
Hermed en stribe billeder taget af en af medhjælperne hos BookEnRacerbane.dk.