17. maj kaldte Allingåbro motorfestival endnu engang.

Det, skal man kalde det ekstremt ringe vejr, SOL, SOL og SOL.

Der var ikke meget at lave, der kom dog nogle ind i siloen for at prøve banen.

Har snakket med arrangøren om muligheden for en anden placering næste år.

Nu må vi se, klar det er vi i hvert fald.

Hermed en stribe billeder taget af en af medhjælperne hos BookEnRacerbane.dk.

20 års jubilæum for Allingåbro Motorfestival.

Et eller andet må man gerne more sig over.

Festivalpladsen lidt fra oven.

Som skrevet, ikke altid der var noget at lave.

Som skrevet, det var hamrende godt vejr til udendørs aktiviteter.