12. august kaldte Fyn på os.

Her var det erhvervs netværket Race Club, med racerkører

Nicolaj Møller Madsen i spidsen der skulle holde sommerfest.

En fest hvor hele Odense og netværket var indbudt.

Meteorologerne havde lovet regn, det kom der bare ikke før til sidst,

så alt i alt en dejlig dag.

Teltet er åben, solen skinner og banen er klar til ræs.

Skulle mene mor fik titlen som vinder.

Det passede ikke sønnike helt.

Børn og voksne kan sagtens køre ræs mod hinanden.