12. august kaldte Fyn på os.
Her var det erhvervs netværket Race Club, med racerkører
Nicolaj Møller Madsen i spidsen der skulle holde sommerfest.
En fest hvor hele Odense og netværket var indbudt.
Meteorologerne havde lovet regn, det kom der bare ikke før til sidst,
så alt i alt en dejlig dag.