I slutningen af marts gik turen til Viby J.

Fyraftensrace / fredagsbar blev en ganske vild affære.

Efter instruktion gik vi lige på og hårdt.

Ræset blev bare bedre og bedre, som folk fandt ud af at overhale og køre tæt for at presse de andre.

Vi havde delt personalet ind i hold af 2 personer.

En der kører og den anden er påsætter, (påsætter iklædt gul vest) det er kun dem der må røre bilerne. 

Man skal jo lige huske at tage billeder.

Der blev grint og hygget.

Efter race tog BookEnRacerbane.dk forbi

Søren E True taste.

Vi måtte prøve om maden var i top,

som folket siger.

Vi klager bestemt ikke, og kommer gerne igen.

Så fik kun fra dette ene heat.

Finale heatet var vildt spændende.

Grøn bil lå mest foran,

men blev presset godt af gul,

på sidste omgang.

Kun 0,734 sekund imellem

1. og 2. pladsen.