I slutningen af marts gik turen til Viby J.
Fyraftensrace / fredagsbar blev en ganske vild affære.
Efter instruktion gik vi lige på og hårdt.
Ræset blev bare bedre og bedre, som folk fandt ud af at overhale og køre tæt for at presse de andre.
Vi havde delt personalet ind i hold af 2 personer.
En der kører og den anden er påsætter, (påsætter iklædt gul vest) det er kun dem der må røre bilerne.